Marketing sportovišť
9.9.2015
V minulé části jsme si shrnuli, co všechno budete pro zprovoznění nového webu na WordPressu potřebovat. Dnes si ukážeme velmi podstatnou věc, kterou je třeba zakoupit při zprovozňování webu. Tou je internetová doména.Co…
Celý článek
Celý článek
2.9.2015
Důvodů proč mít v dnešní době web je opravdu hodně. Krásný, funkční a užitečný web je možné vytvořit několika způsoby. My vám dnes ukážeme podrobný návod, jak poměrně jednoduše vytvořit levný web…
Celý článek
Celý článek
31.8.2015
Zkušenosti a znalosti prostě někdy nestačí. Jak tedy zjistit, v čem se můžeme zlepšit, pokud chceme aktivně zkvalitňovat služby? Jak nejlépe zjistit, co klienti chtějí? Vždy se vyplácí ptát se a vyzvídat.Pokud plánujete např…
Celý článek
Celý článek
24.8.2015
PPC reklama na Google AdWords patří mezi jednu z nejvyužívanějších online reklam. Je to zejména díky možnostem zacílení na konkrétní skupiny. V našem případě na sportovce.
Ačkoli patří PPC systémy mezi placené formy propagace, je možné při správném nastavení inzercí získat mnoho nových klientů.…
Celý článek
Celý článek
17.8.2015
Základem dokonalé online propagace je dobrý obsah na webových stránkách. Webové stránky jsou dnes samozřejmostí, avšak skvělý obsah, díky kterému vás mohou potenciální zákazníci objevit, jen tak nikdo nemá.
1. Skvělý obsah aneb když se chcete nechat objevit
Víc než kdy dříve zde platí, že…
Celý článek
Celý článek
10.8.2015
Offline propagace dnes již ustupuje mírně na pozadí a spíše se uplatňuje online propagace sportovních center. Přesto zde najdeme několik aktivit, které mohou pomoci zviditelnit se.
Propagace formou letáčků
Mezi základní offline propagaci patří výroba letáčků. Účinné mohou být letáčky o rozměrech…
Celý článek
Celý článek
24.6.2015
Twitter se sice nemůže pyšnit velkou návštěvností, přesto na této sociální síti najdete několik výhod. Oproti Facebooku lze na Twitteru získat snadněji fanoušky a lépe se s nimi spojit.
Sledujte vaši konkurenci
Jestliže právě Twitterem začínáte a potřebujete nějakou inspiraci, můžete se podívat…
Celý článek
Celý článek
22.6.2015
Chcete mít vaše sportovní centrum zcela pod kontrolou a nechcete ztrácet čas papírováním, vyřizováním telefonátů a rozesíláním e-mailů? Mějte efektivní sportovní centrum! Bez správného softwaru to ale nejde…
I v dnešní době existují sportovní centra, kde všechno řeší takzvaně postaru. Rezervace,…
Celý článek
Celý článek
17.6.2015
Neměla by chybět v žádném podnikatelském plánu a měla by sloužit k odhalení předpokladů a překážek. Co že to je? SWOT analýza!SWOT analýzu lze použít pro firmy, konkrétní projekty, podnikatelské plány nebo i…
Celý článek
Celý článek
15.6.2015
Sociální sítě dnes hýbou světem. Přítomnost firem a jejich propagace se proto stává součástí marketingu celého podniku. Jakým způsobem však získat fanoušky? A jak si vylepšit svůj profil?
Po založení facebookového profilu z předchozího článku a sdílení několika příspěvků se můžete zaměřit na…
Celý článek
Celý článek
10.6.2015
Vlastníte sportoviště a jste přesvědčení, že web je to poslední, co potřebujete? Tak to jste vážně na velkém omylu. Kdo dnes nemá web, jako by neexistoval. Kdo web má, ale ošklivý, utrhne si pěknou ostudu.
Možná se vám může zdát, že sportovní centra si na svých webových stránkách nemusejí nijak…
Celý článek
Celý článek
9.6.2015
Marketing na sociálních sítích je dnes pro firmy klíčový. Mezi výhody propagace na sociálních sítích patří zejména možnost komunikace se zákazníky a zpětná vazba pro firmy. Facebook lze považovat za jednu z nejoblíbenějších sociálních sítí v České republice. Proto stojí za to, si firemní…
Celý článek
Celý článek
3.6.2015
Chystáte se svou firmou prezentovat na sociálních sítích? Přečtěte si pár informací o Google+. Možná zjistíte, že tato síť je vhodná právě pro vás.
Při vstupu na sociální sítě by se firmy měly zaměřit na ty, kde jsou její klienti a fanoušci nejvíce aktivní. A na těchto sítích se pak prezentovat.…
Celý článek
Celý článek
21.4.2015
Série výpisek z Plzeňského Barcampu, které se hodí pro vaše podnikání, všem manažerům, majitelům webů a majitelům všeho dalšího, pracovním týmům a i těm ostatním.
Přečtěte si další část výpisků z toho, co jsme se naučili a dozvěděli na Plzeňském Barcampu. A proč? Protože je škoda, že jste tam…
Celý článek
Celý článek
15.4.2015
Série výpisek z Plzeňského Barcampu, které se hodí pro vaše podnikání, všem manažerům, majitelům webů a majitelům všeho dalšího, pracovním týmům a i těm ostatním.
Přinášíme vám další výpisky z toho, co jsme se naučili a dozvěděli na Plzeňském Barcampu. A proč? Protože je škoda, že jste tam nemohli…
Celý článek
Celý článek
14.4.2015
Série výpisek z Plzeňského Barcampu, které se hodí pro vaše podnikání, všem manažerům, majitelům webů a majitelům všeho dalšího, pracovním týmům a i těm ostatním.
V sobotu 28. 3. 2015 jsme se zúčastnili Plzeňského Barcampu. Byl to teprve druhý ročník, ale o to skvělejší akce pro všechny IT…
Celý článek
Celý článek
26.5.2014
Sportoviště se mohou na internetu propagovat různými způsoby. Ať už jsou to vlastní webové stránky, jejich optimalizace pro vyhledávače, emailový marketing nebo profily na sociálních sítích, to všechno můžeme označit za reklamu pomocí internetu.
V tomto marketingovém průvodci pro majitele…
Celý článek
Celý článek
1.4.2014
O sociálních sítích už nejspíše slyšel každý. Ano, Facebook, Twitter, Youtube a další. Máte pocit, že je to spíše záležitost mladých lidí toužících po seznámení a dychtivých po sdílení různých fotek s ostatními? Chyba, tyto sociální sítě se dají skvěle využít jako nástroj pro propagaci vašeho…
Celý článek
Celý článek
31.3.2014
Pomáhají vám vaše internetové stránky získávat nové zákazníky nebo zvyšovat tržby? Udělali jste SEO, platíte si reklamu, máte spoustu návštěvníku a pocit, že z webu můžete vytežit více? Máte pravdu. Na SportCentralu jsme pro vás připravili sadu nástrojů, které si do svého webu můžete vložit (tzv.…
Celý článek
Celý článek
26.3.2014
Co udělat jako první, když chcete začít optimalizovat svoje internetové stránky?
Odpověď zní, proveďte si takovou malou vstupní analýzu. Ta bude základem vaší úspěšné práce. A jak na ní? V následujících odstavcích naleznete osnovu, nad čím byste se měli zamyslet.
Analýza součastného webu
1) Obsah…
Celý článek
Celý článek
25.3.2014
Chtěli byste mít web, na který vám každý měsíc chodí spousta návštěvníků – vašich současných a budoucích zákazníků? Kdo by nechtěl, že. Je proto ale potřeba něco udělat.
V zásadě máte 2 hlavní možnosti – internetovou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Kromě nich lze získat návštěvníky i…
Celý článek
Celý článek
24.3.2014
V současné době je takřka nezbytností mít kvalitní, zajímavé a hlavně aktuální webové stránky. Někdy může zákazník zhodnotit kvalitu sportoviště jen dle vzhledu webové stránky. A asi žádný podnikatel nechce, aby přišel o možné zákazníky jen díky tomu, že má špatné stránky.
I z vlastní zkušenosti…
Celý článek
Celý článek
20.3.2014
Firemní webové stránky slouží především k prezentaci vašeho sportoviště a nabízení produktů či služeb. Cílovou skupinou těchto stránek jsou všichni potenciální zákazníci, současní zákazníci, obchodní partneři atd. K úspěchu vašeho podnikání je tedy důležité věnovat tvorbě webových stránek čas a…
Celý článek
Celý článek
17.3.2014
Propagace pomocí emailu je jednou z nejúspěšnějších marketingových technik. Používáte ji také? Pokud ještě ne, může vám pomoci snadno získávat a komunikovat s vašimi zákazníky.Co je…
Celý článek
Celý článek
ODEBÍRAT ČLÁNKY E-MAILEM
Pravidelný přísun informací o sportování
KATEGORIE ČLÁNKŮ
PRO SPORTOVIŠTĚ