ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Rezervace a výběr sportoviště bez námahy?
Zkus SportCentral.
Největší přehled sportovišť v ČR
Rezervuj svou aktivitu snadno, rychle a zdarma
Získej slevy a výhody
Vše zařídíš na jednom místě
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Seminář "Telemarketing v praxi"

| Brno | Uplynulá
Brno
Pátek 28.11.2014
 

Popis

Zavolá... a otevře tím nového zákazníka.

Stráví několik minut na telefonu... a získá čerstvou objednávku.

Ke zvýšení prodeje není nutné pokaždé cestovat.
Mnohdy je efektivnější, když zákazníkovi zatelefonujeme.
Položit mu pár přesně mířených otázek, poslouchat...
a reagovat vhodnou nabídkou.

Tuto dovednost si mohou nyní prohloubit i pracovníci ve vaší firmě...

... a na speciálním semináři „Telemarketing v praxi:
Jak pomocí telefonu informovat zákazníky o novinkách, domlouvat schůzky, přijímat objednávky a podpořit prodej" se dozvíte, jak při tom postupovat.

Zkušená lektorka vám ukáže:

Jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat
- Jak se představovat do telefonu a co to o vás prozradí druhé straně
- Jak si ověřit, zda mluvíte s kompetentní osobou
- Proč se zeptat na zákazníkovo jméno a jak často jej používat
- Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
- Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat

Jak po telefonu působit pozitivně a důvěryhodně
- Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
- Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
- Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
- Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
- Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
- Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
- Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat

Jak zužitkovat váš osobní styl jednání ve svůj prospěch
- Jak se v telefonu projeví váš temperament
- Kdo se pro telemarketing hodí více (a kdo se bude naopak trápit)
- TEST: Jaký je váš temperamentový typ osobnosti
- Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
- Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor

Jak se připravit předtím, než zvednete sluchátko
- Jak si práci u telefonu zjednodušit přípravou a organizací
- Co pro efektivní telefonování potřebujete
- Jak si stanovit specifické cíle a jak vám to podvědomě pomůže
- Proč si připravit scénář a skutečně se jím řídit
- Co musíte předem vědět o zákazníkovi, kterému voláte

Jak telefonický rozhovor zahájit
- Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili"
- Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
- Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
- Jak využít „pozitivní" vyjadřování
- Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
- TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?

Jak využít rozhovor k podpoře prodeje
- Jak získat důvěru zákazníka a ukázat mu, že nekupuje „zajíce v pytli"
- Jak přirozeně obrátit pozornost k vaší nabídce
- Jak si ověřit zájem otázkami (a jak porozumět tomu, co uslyšíte „mezi řádky")
- Jak odmítat nebo sdělovat špatné zprávy bez přehnaných omluv a pocitů viny
- Kdy zákazníkovi poděkovat... a za co
- Jak se připravit na námitky a úspěšně na ně reagovat
- Jak se nezhroutit po každém odmítnutí a co si spočítat
- TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?

Jak po telefonu řešit reklamace a jednat s obtížnými zákazníky
- Jak hovořit po telefonu s lidmi ve stresu a čemu se rozhodně vyhnout
- Jak zákazníka po telefonu uklidnit a situaci řešit věcně
- Jak vycházet s obtížnými zákazníky a přiklonit si je na svou stranu
- Jak je možné obrátit vzniklý problém ve svůj prospěch
- Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
- TEST: Máte sklony k agresivitě?

Seminář o telefonování by neměl smysl, pokud byste na něm nezjistili, jak po telefonu zní váš hlas, jak se vyjadřujete a jaké máte možná zlozvyky. Na tomto semináři se to dozvíte. Během semináře budeme nahrávat simulované telefonické rozhovory, zpětně si je poslechneme, vyhodnotíme a získáte tipy, jak se zdokonalit.

Aktuální termíny tohoto semináře:
- Olomouc, 18.11.2014, hotel Prachárna
- Praha, 20.11.2014, hotel STEP, Malletova 1141,
Praha 9
- Ostrava, 24.11.2014, hotel Harmony club
- Brno, 28.11.2014, penzion FINO-club, U hřiště 737, Modřice 664 42

Jak se na tento seminář přihlásit?
Přihlášku najdete zde
http://www.cvc.cz/seminar/1461-telemarketing-v-praxi-jak-pomoci-telefonu-informovat-zakazniky-o-novinkach-domlouvat-schuzky-prijimat-objednavky-a-podporit-prodej

Kolik seminář stojí a jak bude probíhat?
Začátek semináře je v 8:30, předpokládaný konec v cca 15:30. Cena semináře 2.950 Kč + 21% DPH zahrnuje jak vlastní účast na semináři, tak písemné materiály a psací pomůcky a celodenní občerstvení (káva, minerálka, oběd). V případě účasti čtyř pracovníků z jedné firmy se pátý může semináře zúčastnit ZDARMA. Na seminář je nutné se předem přihlásit.

Chcete tento seminář uspořádat jen pro vaše pracovníky?
Tento seminář můžete také uspořádat pouze pro vaše pracovníky přímo ve vaší firmě nebo na místě, které si určíte. Ekonomicky je to výhodné již při cca 12 - 15 účastnících. Zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]