ZAVŘÍT
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
TRAINERS
and instructors
RABATTE
at venues
23% people miss a sports buddy
How can SportCentral help you?
Find people looking for buddies
Tell who you are looking for
Get in touch
Do sports together
Organize your team or club
How can SportCentral help you?
Communication among members
Organize trainings, matches, ...
Recruit new members
Space for your photos and docs
Choose where you do sports
How can SportCentral help you?
Worldwide venues search
Find out where your friends go
Get deals and discounts
Rate venues
Discover sports events near you
How can SportCentral help you?
Choose from hundreds of events
Tournaments, races, trainings, ...
900+ sports to pick from
Organize even your own event
Choose your trainer
How can SportCentral help you?
Get expert guidance
Trainers, coaches, instructors
Find out who trains your friends
Hire trainer
Anmelden Registrieren
Hinzufügen
Suchen
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
RABATTE
at venues
TRAINERS
and instructors

MAGAZIN TV Über uns
Sign out

Úspěšný web sportovního centra - není to žádná věda

Vlastníte sportoviště a jste přesvědčení, že web je to poslední, co potřebujete? Tak to jste vážně na velkém omylu. Kdo dnes nemá web, jako by neexistoval. Kdo web má, ale ošklivý, utrhne si pěknou ostudu.

SportCentral_uspesny_web

Možná se vám může zdát, že sportovní centra si na svých webových stránkách nemusejí nijak významně zakládat. Většinou se zde nic neprodává a není to ani žádná přímá služba zákazníkům. Co vás tedy asi překvapí, je fakt, že web je v současnosti jedním z primárních zdrojů informací a kontaktních míst s klienty. To platí i ve světě sportovců! Webové stránky jsou v současném světě prvním místem, kam klienti chodí pro informace, a to ve většině případů. Vzhled a funkčnost webu pak může rozhodnout o tom, zda potenciální zákazník navštíví právě vaše sportoviště, nebo půjde jinam. Pro úspěšné weby platí několik zlatých pravidel, které vám zaručí, že vám váš web nebude klienty odpuzovat, ale přitahovat.

SportCentral_uspesny_web_2

1. SEO - jak nebýt neviditelný


I když budete mít krásné a přehledné stránky a budete mít špatnou optimalizaci, tak vám to bude zhola k ničemu. Je velmi důležité, aby váš web potenciální zákazníci snadno a rychle našli ve vyhledávačích. Platí zde jasná úměra: čím níže je web ve vyhledávači, tím méně přivede klientů. K optimalizaci pozice ve vyhledávačích slouží mimo jiné cílení na vyhledávaná klíčová slova. Není nezbytné být třeba na slovo volejbal na prvním místě, ale pokud sídlíte například v Písku a lidé zadávají do vyhledávače: volejbal Písek (a oni vážně tak zadávají), pak by se vám to první místo opravdu hodilo :) Další SEO triky a návody jak zviditelnit web najdete také v našich článcích:

2. Design - láska na první pohled


Pokud klient stránky najde, ještě bohužel nemáme vyhráno. Mnoho majitelů sportovišť a majitelů webů si obecně myslí, že design webu je zbytečnost. Prostě web mají, a to jim stačí. Většina klientů na to má ale pohled jiný. Velké procento z nich si vzhled webu spojuje se vzhledem sportoviště samotného. Stejně jako při nákupu na „divném“ e-shopu, očekáváme „divné“ služby.

SportCentral_uspesny_web_3

Při prvním vstupu na web hraje velkou roli první dojem. Pokud získáte lásku na první pohled, máte vyhráno. To ale není tak jednoduché. Mít dobrého grafika, je jako mít dobrého kuchaře. Pošmáknete si, a navíc vám z toho nebude zle.

Ve stručnosti by design stránek měl být moderní, profesionální, jednoduchý, příjemný a poutavý pro uživatele. Důležitý je také obsah a jeho čitelnost. Je třeba volit vždy kontrastní pozadí a písmo, a samozřejmě jeho čitelnou velikost.

SportCentral_uspesny_web_4

3. Struktura webu – navigace není bludiště


V dnešní hektické době chtějí mít všichni všechno rychle a hned. To platí i o návštěvnících webů. Pokud se lidé na webu ztrácejí a nemohou zde snadno najít informace, které hledají, rychle web opouští. Vy ale možná přicházíte o zákazníka. Nejdůležitější v tomto případě je, snažit se strukturu sestavit co nejjednodušeji a nejpřehledněji. Každý odkaz – klik navíc je zdržování a další cestička v bludišti. Ideální je, když návštěvník nalezne hledanou informaci na jedno až dvě kliknutí.

Dobrou strukturu nejvíce podpoří dobré menu, a tak si na něm dejte záležet. Dobrá viditelnost a umístění, zřetelnost, snadná odlišitelnost od obsahu, žádné fígle, jasné popisky...to je správné menu.

SportCentral_uspesny_web_5

4. Obsah – méně je někdy více a málo je prostě málo


Být stručný a konkrétní se vyplácí v mnoha situacích. Platí to i pro informace, které plánujete umístit na svůj web. Jak bylo již zmíněno, návštěvníci vašich stránek neradi plýtvají drahocenným časem, a tak je dobré zamyslet se nad tím, co od webu očekávají. V případě sportovních center to jistě bude například otevírací doba, ceník, rozvrh apod. Klienti jsou ale také zvědaví a rádi se podívají třeba na fotky interiéru a cvičení nebo 3D virtuální prohlídku, mapku budovy či cesty, nabídku doplňkových služeb atd. Nezapomeňte viditelně uvést kontakt na vás (email, telefon, SportCentral profil...) a adresu, kam si spokojení návštěvníci webu mohou jít zacvičit.

Neuer Beitrag

Um Beiträge zu posten musst du dich erst registrieren oder anmelden

Hello, if you disable ad blocking, you will help SportCentral to remain free. Thank you for your consideration :-)[x]