ZAVŘÍT
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
TRAINERS
and instructors
RABATTE
at venues
23% people miss a sports buddy
How can SportCentral help you?
Find people looking for buddies
Tell who you are looking for
Get in touch
Do sports together
Organize your team or club
How can SportCentral help you?
Communication among members
Organize trainings, matches, ...
Recruit new members
Space for your photos and docs
Choose where you do sports
How can SportCentral help you?
Worldwide venues search
Find out where your friends go
Get deals and discounts
Rate venues
Discover sports events near you
How can SportCentral help you?
Choose from hundreds of events
Tournaments, races, trainings, ...
900+ sports to pick from
Organize even your own event
Choose your trainer
How can SportCentral help you?
Get expert guidance
Trainers, coaches, instructors
Find out who trains your friends
Hire trainer
Anmelden Registrieren
Hinzufügen
Suchen
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
RABATTE
at venues
TRAINERS
and instructors

MAGAZIN TV Über uns
Sign out

PPC – Systém placené reklamy pro sportoviště

PPC reklama na Google AdWords patří mezi jednu z nejvyužívanějších online reklam. Je to zejména díky možnostem zacílení na konkrétní skupiny. V našem případě na sportovce.

SportCentral_PPC

Ačkoli patří PPC systémy mezi placené formy propagace, je možné při správném nastavení inzercí získat mnoho nových klientů. PPC reklama je přesně cílená na vaše potenciální klienty a platíte jen za uskutečněná kliknutí. Mezi další benefity patří flexibilnost, cenová výhodnost, efektivnost, přesná měřitelnost a dobrá možnost škálovatelnosti. PPC reklama umí potenciální klienty přesvědčit bez jakékoli agrese. Pokud ji navíc tvoříte profesionálně, setkáte se jen s malými riziky.

Jak vytvořit PPC kampaň - registrace


Zkusme si tedy vytvořit základní PPC kampaň pro sportovní centrum XY, které disponuje fitness centrem. Dále nabízí klasické skupinové lekce jógy, pilates, zumby atd.  K tomu abychom mohli vytvořit PPC kampaň, je třeba mít zřízený účet v aplikaci Google AdWords. Výhodné je, propojit si inzerce vztahující se k webové stránce vašeho sportovního centra také s doménou v rámci Google Analytics. Díky tomuto propojení uvidíte všechny statistiky PPC inzercí a úspěšnost námi zadané reklamy. V ideálním případě byste měli mít váš e-mail na službě od společnosti Google. V rámci nastavení inzerce bude pak třeba vyplnit i fakturační údaje sportovního centra.

SportCentral_PPC_reklama

Výběr a volba PPC kampaně


Po přihlášení a vyplnění údajů klikněte na vytvoření nové kampaně. Je třeba se rozhodnout, zda si zvolíte inzerci ve vyhledávací síti či pouze v obsahové síti, případně kombinaci. Reklama ve vyhledávací síti představuje zobrazení inzerce v případě, že návštěvník zadá klíčové slovo přímo do vyhledávače. Reklama se zobrazí nad výsledky vyhledávání a také v pravém sloupci. Naopak, inzerce v obsahové síti se bude objevovat na partnerských webech Google, tedy na těch webových stránkách, které se zapojily do programu Google AdSense.

Google AdSense je partnerský program společnosti Google, do něhož se mohou zapojit webové stránky, které poskytují místo pro placenou inzerci. Pro inzerci sportovního centra doporučujeme zvolit si kombinovanou formu vyhledávací sítě s optimalizovanou obsahovou sítí. V rámci této volby budeme mít možnost cílit na široké spektrum potenciálních klientů, kteří se zajímají o sport.

SportCentral_PPC_reklama

Dále si vybíráme zacílení v rámci regionu a jazyka. V rozšířeném nastavení si lze pro propagaci zvolit například pouze Prahu či nějaký kraj. Dále si vybereme jazyk - češtinu.

Rozpočet kampaně


V následující nabídce je již nutné zvolit si denní rozpočet a celkový rozpočet pro celou kampaň. Vždy záleží, na jaká slova budeme inzerovat, a jak hodně budou konkurenční. Můžeme například začít s denním rozpočtem mezi 100 až 200Kč. Celou kampaň pak můžeme ohodnotit například na 2000Kč.

SportCentral_PPC_reklama_2

Rozšíření kampaně


Dále si lze zvolit ještě rozšíření reklamy. Tuto část je možné vyplnit i po spuštění reklamy. Doporučujeme si zde zadat například své telefonní číslo či adresu. Mnoho inzerentů rozšíření reklam opomíjí. Tímto se může klidně stát, že právě ta vaše kampaň bude unikátní.

V kroku dva si již vytváříme reklamu skládající se z nadpisu a dvou popisných řádků. Reklamy si vkládáme do skupin, přičemž v rámci každé skupiny si můžeme vytvořit, kolik inzercí chceme. Obecně platí, že bychom měli mít mezi 12 až 15 klíčovými slovy v jedné skupině. Na obrázku níže můžete vidět ukázku inzerce na kurzy jógy v Praze. Najdeme zde klíčová slova, jako jsou: „kurzy jógy v Praze“ a „jóga pro začátečníky“. Navíc jsme zde přidali nabídku se slevou, která je pro mnoho lidí atraktivní. Součástí inzerce by měla být i slova vybízející k akci, například slovo „přijďte“ apod.

SportCentral_PPC_reklama_3

Plánování a výběr klíčových slov


K vyhledání vhodných klíčových slov vám pomůže nástroj „plánování klíčových slov“ přímo v rámci Google AdWords. Rámcově zde zjistíte i cenu za inzerci na dané klíčové slovo. Na plánování se dostanete po přihlášení a v nabídce nástrojů kliknete na plánovač klíčových slov.

Kromě textové reklamy lze využít i reklamu grafickou. Obrázek téměř vždy upoutá pozornost návštěvníků. Při jeho tvorbě je nutné dodržet rozměry, které Google umožňuje.

Tip 1: Doporučujeme umístit inzerci na první tři pozice. První tři pozice jsou nejvíce proklikávané. Zvýší se tím kvalita vaší kampaně, počet relevantních prokliků a navíc se vytěží více z celkového počtu zobrazení. Lze tak dobře ušetřit, protože prokliky u dobrých kampaní tolik nestojí. Kampaň na přední pozice umístíte následovně:  Sdílená knihovna – Strategie nabídek – Cílit na umístění vyhledávací stránky.

SportCentral_PPC_reklama_4

Pokud jste začátečníci, doporučujeme obrátit se na nás nebo na jinou profesionální firmu zabývající se přímo PPC systémem, abyste si zajistili opravdu bezchybné nastavení svých PPC inzercí.

Hledám kamarády na volejbal.
Neuer Beitrag

Um Beiträge zu posten musst du dich erst registrieren oder anmelden

Hello, if you disable ad blocking, you will help SportCentral to remain free. Thank you for your consideration :-)[x]