ZAVŘÍT
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
TRAINERS
and instructors
RABATTE
at venues
23% people miss a sports buddy
How can SportCentral help you?
Find people looking for buddies
Tell who you are looking for
Get in touch
Do sports together
Organize your team or club
How can SportCentral help you?
Communication among members
Organize trainings, matches, ...
Recruit new members
Space for your photos and docs
Choose where you do sports
How can SportCentral help you?
Worldwide venues search
Find out where your friends go
Get deals and discounts
Rate venues
Discover sports events near you
How can SportCentral help you?
Choose from hundreds of events
Tournaments, races, trainings, ...
900+ sports to pick from
Organize even your own event
Choose your trainer
How can SportCentral help you?
Get expert guidance
Trainers, coaches, instructors
Find out who trains your friends
Hire trainer
Anmelden Registrieren
Hinzufügen
Suchen
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
RABATTE
at venues
TRAINERS
and instructors

MAGAZIN TV Über uns
Sign out

Google+ pro firmy: 8 tipů, které zlepší SEO nejen firemním profilům

Chystáte se svou firmou prezentovat na sociálních sítích? Přečtěte si pár informací o Google+. Možná zjistíte, že tato síť je vhodná právě pro vás.

Při vstupu na sociální sítě by se firmy měly zaměřit na ty, kde jsou její klienti a fanoušci nejvíce aktivní. A na těchto sítích se pak prezentovat. Důležitou otázkou je pak to, na kterých sítích si uživatelé vyhledávají informace. Sociální sítě, jako hlavní komunikační nástroj mezi uživateli, slouží totiž i jako důležitý zdroj informací a recenzí pro potenciální zákazníky. V neposlední řadě by se firmy měly zajímat, kde se nejvíce se svým oborem uplatní.

SportCentral_google_plus

Očekávaná sociální síť


Když společnost Google zveřejnila dlouho očekávanou sociální síť Google+, nedostalo se jí příliš velkého ohlasu. Očekávání byla taková, že právě Google+ bude přelomová. Bohužel ji tak ale mnoho odborníků a uživatelů nevidí. Nicméně by i přesto tato sociální síť neměla být zapomenuta a řazena do toho mnoha méně úspěšných. Je to velice obsáhlá síť napojená na mnoho algoritmů a je ve spojení s dalšími programy a aplikacemi v rámci společnosti Google. Z toho důvodu představuje pro firmy důležitý aspekt online marketingu. Bohužel, pokud se podíváme na Google+ mnoha firem, najdeme pouze neaktivní profil se základními informacemi.

SportCentral_google_plus_3

Co Google+ nabízí


Google+ nabízí propojení lidí v rámci kruhů. Ve svých kruzích má pak firma jen ty lidi, se kterými chce být v kontaktu a sledovat je. Výhodou je dále možnost zapojení firmy do komunit, případně si vytváření vlastních.

 Jak si vylepšit firemní Google+ profil


Aktivní profil na Google+ s množstvím +1 u příspěvků, zvyšuje možnost nalezení firmy ve vyhledávačích potenciálními zákazníky. K úspěšnému propagování na Google+ je třeba, aby si firma ukládala do svých kruhů pouze ty osobnosti a podniky, které pro ni mají hodnotu.

U příspěvků je dobré používat relevantní klíčová slova, která se v prostoru sociálních sítí vytváří automaticky. Vždy ale záleží, jak často uživatelé dané slovo na sociální síti používají a diskutují o něm. Dále je třeba sdílet informace s ostatními stránkami a komunikovat se svými fanoušky.SportCentral_google_plus_4

Dle výzkumů marketingových agentur, se po takovéto optimalizaci firemních stránek zvýší relevantnost firmy v prostředí Google aplikací a programů. Zvýší se relevantnost i samotné webové stránky, případně blogu a firma tak získává další zákazníky.

8 top tipů, které vylepší vaši pozici ve vyhledávačích



  1. Google+ ,oproti ostatním sociálním sítím, umožňuje vkládat animované obrázky, a to jak profilové, tak úvodní fotky. Tímto způsobem lze firemní profil odlišit od ostatních profilů.

  2. Lze použít zvýraznění textu, například tučný, kurzívu, nebo dokonce přeškrtnutí a mnoho dalšího. V tomto případě můžeme pro čtenáře zvýraznit nejdůležitější části příspěvku.

  3. Mějte svůj profil s personalizovanou URL adresou. Stejně jako na jiných sociálních sítích, je i zde možné mít svou webovou adresu krátkou, čistou a lépe zapamatovatelnou. V případě, že si ji změníte, mějte na paměti, že tato vybraná URL adresa už vám zůstane.

  4. Připojte se mezi komunitu na Googlu+ a buďte jednou za čas aktivní. Najděte si ty komunity, které nejlépe odpovídají vašemu zaměření a využijte je.

  5. Používejte hashtags na konci příspěvků. Hashtags na Google+ se používají stejným způsobem jako třeba na Twitteru. (Jsou to klíčová slova nejvíce relevantní s obsahem příspěvku.)

  6. Využívejte klávesové zkratky pro rychlejší pohyb na Google+. Jejich seznam najdete na následující adrese: https://support.google.com/plus/answer/2643750?hl=cs

  7. Vylepšete si svoji „Hovercard“ - malé business kartičky. Tyto kartičky většinou obsahují obrázek, jméno, linky na sociální sítě, včetně Google+. Vytvoříte tak lepší dojem na své zákazníky.

  8. Nebojte se dát si sami nějakému příspěvku +1 nebo o ně požádat ostatní.


SportCentral_google_plus_hovercard

Hledám kamarády na volejbal.
Neuer Beitrag

Um Beiträge zu posten musst du dich erst registrieren oder anmelden

Hello, if you disable ad blocking, you will help SportCentral to remain free. Thank you for your consideration :-)[x]