ZAVŘÍT
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
TRAINERS
and instructors
RABATTE
at venues
23% people miss a sports buddy
How can SportCentral help you?
Find people looking for buddies
Tell who you are looking for
Get in touch
Do sports together
Organize your team or club
How can SportCentral help you?
Communication among members
Organize trainings, matches, ...
Recruit new members
Space for your photos and docs
Choose where you do sports
How can SportCentral help you?
Worldwide venues search
Find out where your friends go
Get deals and discounts
Rate venues
Discover sports events near you
How can SportCentral help you?
Choose from hundreds of events
Tournaments, races, trainings, ...
900+ sports to pick from
Organize even your own event
Choose your trainer
How can SportCentral help you?
Get expert guidance
Trainers, coaches, instructors
Find out who trains your friends
Hire trainer
Anmelden Registrieren
Hinzufügen
Suchen
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
RABATTE
at venues
TRAINERS
and instructors

MAGAZIN TV Über uns
Sign out

3 chyby, které děláte při vašem tréninku

Zdroj: thrive-team.com

 

Opakujete stále ty samé sportovní aktivity

Každý den si dáváte 45 minut běhu na pásu, pak 10 minut mučíte břišní svaly a závěr vašeho tréninku věnujete protahování? A není to už tak trochu nuda? Nejlépe totiž uděláte, když budete střídat sportovní aktivity tak, abyste se při cvičení stále skvěle bavili a tělo si na ně nestačilo zvyknout. Tím, jak si postupně budujete fyzičku a stáváte se více fit, měli byste si dávat i vyšší cíle, překračovat svoji komfortní zónu a zkoušet nové věci.

 

Zaměřujete se pouze na kardio

Kardio je fajn, ale je důležité si uvědomit, že je potřeba doplnit ho (minimálně 2x do týdne) i o posilování. A pokud si myslíte, že díky posilování budete nabírat na objemu, rozhodně se mýlíte. V případě, že nebude vaše strava tvořena výhradně jen proteiny, a zároveň budete i správně cvičit, získáte pouze dlouhé, štíhlé a krásné svaly. A jsou to právě svaly, které pomáhají vašemu tělu spalovat více kalorií a účinně bojovat proti přebytečnému tuku.

 

Vyhýbáte se skupinovým lekcím

Až příště ve fitness centru uvidíte lidi vycházet ze sálu, kde zrovna proběhlo nějaké skupinové cvičení, všimněte si, že jsou všichni nejen rudí a zpocení, ale že jsou také velmi dobře naladění a povídají si spolu. Vyzařuje z nich, že se společně skvěle bavili. Proto není důvod se cvičení ve skupině vyhýbat. Načerpáte energii od druhých a zlepšíte si náladu. Zanedlouho nebudete ani věřit tomu, že jste kdy jen trávili nějaký čas sami se sluchátky na běžeckém pásu.

 

Neuer Beitrag

Um Beiträge zu posten musst du dich erst registrieren oder anmelden

Hello, if you disable ad blocking, you will help SportCentral to remain free. Thank you for your consideration :-)[x]