ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Rezervace a výběr sportoviště bez námahy?
Zkus SportCentral.
Největší přehled sportovišť v ČR
Rezervuj svou aktivitu snadno, rychle a zdarma
Získej slevy a výhody
Vše zařídíš na jednom místě
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Offline propagace sportovního centra

Offline propagace dnes již ustupuje mírně na pozadí a spíše se uplatňuje online propagace sportovních center. Přesto zde najdeme několik aktivit, které mohou pomoci zviditelnit se.

Propagace formou letáčků


Mezi základní offline propagaci patří výroba letáčků. Účinné mohou být letáčky o rozměrech malé A5, či naopak větší plakáty typu A4 a A3. Při výrobě propagačních materiálů by se mělo dbát na barevnost a základní informace, vždy s cílem upoutat pozornost. Je nutné brát ohled na to, že lidé příliš nečtou, ale pouze tzv. skenují obsah. Není tedy dobré letáky zahrnovat velkým množstvím textu.

SportCentral_letacekSportCentral_letacek_2

SportCentral_letacek_3SportCentral_letacek_4

Letáčky a plakáty lze rozdávat lidem na sportovních akcích, jako jsou například: závody, soutěže a sportovní dny ve vašem okolí. Dále lze letáčky a plakáty nechávat na nástěnkách a ve školách, či po domluvě v obchodech se sportovním vybavením a podobně. Letáčky můžete také samozřejmě rozdávat na ulici lidem. Vezměte pár namakaných sportovců z vašeho fitka, nechte je ukázat svaly a do ruky jim dejte letáčky :) Offline propagaci můžete spojit například i s online soutěží o volné vstupy na vaše hodiny s lektory nebo vstupy do fitness. Tuto soutěž můžete propagovat také na sociálních sítích.

SportCentral_plakat Ukázka plakátu SportCentral

Dejte o sobě vědět s pomocí propagačních předmětů a inzerce v tisku


Nechte si vytvořit inzerci ve sportovním časopise, či v jiném tematicky zaměřeném magazínu. Krása tištěné reklamy spočívá v tom, že inzerát osloví všechny čtenáře, kdežto online reklama pomocí PPC systémů (prolink na online propagaci článku), se zobrazí jen vybraným návštěvníkům. Snažte se být kreativní a vymyslet inzerát, který čtenáře zaujme. I sportovní centrum se dá tímto způsobem propagovat.

SportCentral_reklamni_predmety

Dalším ze skvělých způsobů propagace jsou reklamní předměty. Například třeba poznámkové bločky s vaším logem, klíčenky s malým přívěskem činky, podtácky s vtipnou tematikou posilování ve fitku vs. posilování v baru, tužky, sportovní vybavení atd.

Využijte guerilla marketing


Zapřemýšlejte nad tím, jak byste mohli doslova šokovat své budoucí klienty. Samozřejmě v pozitivním slova smyslu. Nalepte na chodník šlápoty ke svému sportovišti vždy s otázkou, na kterou lze najít odpověď právě ve vašem sportovním centru. Nebo: „Necítíte se dlouhodobě dobře? Navštivte www.sportcentral.cz“ či: „Hledáte lidi stejně rozběhnuté, jako jste vy? Navštivte www.sportcentral.cz“ atd. Nabízíte třeba lekce zumby? Vybavte svoji lektorku přenosnými repráčky a pošlete ji s klienty cvičit ven. Pokud máte propagační banner, nezapomeňte ho umístit za vaši tančící skupinu. Přečtěte si náš článek o venkovních aktivitách s klienty a nechte se inspirovat.

Uspořádejte sportovní akci přímo ve vašem sportovním centru


Můžete vyzkoušet uspořádat několikadenní akci s cílem prezentace vašeho sportovního centra. Naplánujte například několik volných lekcí pro kamarády na cvičení a rozšiřte tuto akci mezi sportovce, ať pozvou své kamarády. Za přivedení kamaráda budou mít oba cvičení zdarma.

Offline kampaně jsou velmi důležité pro budování vaší značky. Proto neváhejte, buďte kreativní a ohromte své klienty.

Hledám kamarády na volejbal.
Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]