ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Vyber si, kde budeš sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Největší přehled sportovišť v ČR
Zjisti, kam chodí kamarádi
Získej slevy a výhody
Hodnoť
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Jak z nových klientů udělat stálé a jak si je udržet 2/3 – dejte jim důvod nepřestat

Stálý klient je ten nejlepší klient. Jak si ale získat srdce sportovce a dát mu důvod nejít jinam? To je velká výzva pro každé sportoviště. Naše tipy na udržení klientů vám s tímto úkolem možná pomohou. 

SportCentral_jak_mit_stale_klienty_2

O tom, jak začít u sebe a proč, jste si mohli přečíst v první části našeho článku. Pokud k vám lidé chodí rádi a jsou spokojení, je úkol udržet si klienty většinou snazší. Pokud tušíte nebo víte, že spokojení nejsou, doporučujeme vám přečíst si ještě jednou první část :) V tomto díle vám totiž dáme pár návrhů na to, jak si spokojené klienty připoutat.

Challenge – osobní výzva


Vytvoření výzvy a pomoc se splněním určité touhy či dosažením stanoveného cíle je skvělou příležitostí pro navázání dlouhodobého vztahu s klientem. Je třeba individuální přístup, který je vždy časově a personálně náročný, úspěšnost je ale velká. Jak vytvořit výzvu a jak při ní podpořit a vést klienta, vám poradíme v dalším díle. Pokud svým klientům dáte pocit jedinečnosti a projevíte zájem, jste na dobré cestě k získání jejich přízně.

Využijte předsevzetí


Předsevzetí vznikají nejen na Nový rok a jsou ideální příležitostí, která vám pomůže udělat z návštěvníka stálého klienta. Tato poněkud zvláštní záležitost dělá z obyčejných lidí nastartované optimisty, kteří mají tempo a sebevědomí měnit svoje životy. Pokud přijdou právě do vašeho centra, máte již napůl vyhráno. Je třeba ale zapracovat, aby vás takový klient neopustil ve chvíli, kdy zmizí jeho motivace. Je třeba vždy klientům dát alespoň trochu individuálního přístupu a zjistit jejich přání. Pokud jim jste ochotní a schopní nabídnout pomoc, jistě to ocení a vaše sportoviště si oblíbí.

X denní výzva


Kdo neslyšel o 30 denní výzvě? Nikdo? Ne, není skoro nikdo, kdo by o ní neslyšel. Tento velice úspěšný program je oblíbený po celém světě. Zkuste vymyslet něco podobného. X denní výzvy jsou efektivním tahem především pro fitness centra. Snadno vytvoříte plán pod vedením trenéra na určitý počet dní, stanovíte cíl a cenu za předplacení účasti na celém programu. Zajistíte si tak pravidelnou účast motivovaných sportovců po dobu trvání výzvy.

Aktualizujte rozvrh


Sledujte trendy a nabízejte sportovcům novinky. Pokud klienta některé cvičení či sport přestane bavit, nebuďte k tomu laxní, nedávejte jim důvod odejít jinam. Dejte jim důvod zůstat, dejte jim možnost vyzkoušet si něco nového. Sledujte i účast klientů na různých lekcích a v různých časech. Nevyhovující doba jednotlivých lekcí či nevyhovující otevírací doba celkově je častým kamenem úrazu. Varovné signály se hledají snadno. Máte prázdné lekce? Něco je asi špatně…

Přizpůsobte se období


V zimně uvnitř, v létě venku… je to snadné. Mnoho sportovišť na to ale zapomíná především v létě. Nedat klientům možnost sportovat venku, když to jde a když je tam tak krásně, je jedna z velkých chyb a důvodů, proč v létě přestanou na sportoviště chodit. Zkuste přemýšlet nad tím, jak lekce či kurzy přesunout ven. Pro inspiraci si přečtěte náš článek: Outdoor fitness – vezměte své klienty ven. Pokud je něco takového nad vaše síly, či není ve vašem okolí vhodné místo, vybavte se alespoň funkční klimatizací a vnitřní prostředí se v horkých dnech snažte co nejvíce zpříjemnit.

V dalším díle se zaměříme na to, jak svým klientům pomáhat plnit přání a navázat s nimi dlouhodobý vztah.

Máte nějaké další nápady? Podělte se s námi v naší diskuzi.

Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]