ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Rezervace a výběr sportoviště bez námahy?
Zkus SportCentral.
Největší přehled sportovišť v ČR
Rezervuj svou aktivitu snadno, rychle a zdarma
Získej slevy a výhody
Vše zařídíš na jednom místě
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Google+ pro firmy: 8 tipů, které zlepší SEO nejen firemním profilům

Chystáte se svou firmou prezentovat na sociálních sítích? Přečtěte si pár informací o Google+. Možná zjistíte, že tato síť je vhodná právě pro vás.

Při vstupu na sociální sítě by se firmy měly zaměřit na ty, kde jsou její klienti a fanoušci nejvíce aktivní. A na těchto sítích se pak prezentovat. Důležitou otázkou je pak to, na kterých sítích si uživatelé vyhledávají informace. Sociální sítě, jako hlavní komunikační nástroj mezi uživateli, slouží totiž i jako důležitý zdroj informací a recenzí pro potenciální zákazníky. V neposlední řadě by se firmy měly zajímat, kde se nejvíce se svým oborem uplatní.

SportCentral_google_plus

Očekávaná sociální síť


Když společnost Google zveřejnila dlouho očekávanou sociální síť Google+, nedostalo se jí příliš velkého ohlasu. Očekávání byla taková, že právě Google+ bude přelomová. Bohužel ji tak ale mnoho odborníků a uživatelů nevidí. Nicméně by i přesto tato sociální síť neměla být zapomenuta a řazena do toho mnoha méně úspěšných. Je to velice obsáhlá síť napojená na mnoho algoritmů a je ve spojení s dalšími programy a aplikacemi v rámci společnosti Google. Z toho důvodu představuje pro firmy důležitý aspekt online marketingu. Bohužel, pokud se podíváme na Google+ mnoha firem, najdeme pouze neaktivní profil se základními informacemi.

SportCentral_google_plus_3

Co Google+ nabízí


Google+ nabízí propojení lidí v rámci kruhů. Ve svých kruzích má pak firma jen ty lidi, se kterými chce být v kontaktu a sledovat je. Výhodou je dále možnost zapojení firmy do komunit, případně si vytváření vlastních.

 Jak si vylepšit firemní Google+ profil


Aktivní profil na Google+ s množstvím +1 u příspěvků, zvyšuje možnost nalezení firmy ve vyhledávačích potenciálními zákazníky. K úspěšnému propagování na Google+ je třeba, aby si firma ukládala do svých kruhů pouze ty osobnosti a podniky, které pro ni mají hodnotu.

U příspěvků je dobré používat relevantní klíčová slova, která se v prostoru sociálních sítí vytváří automaticky. Vždy ale záleží, jak často uživatelé dané slovo na sociální síti používají a diskutují o něm. Dále je třeba sdílet informace s ostatními stránkami a komunikovat se svými fanoušky.SportCentral_google_plus_4

Dle výzkumů marketingových agentur, se po takovéto optimalizaci firemních stránek zvýší relevantnost firmy v prostředí Google aplikací a programů. Zvýší se relevantnost i samotné webové stránky, případně blogu a firma tak získává další zákazníky.

8 top tipů, které vylepší vaši pozici ve vyhledávačích



  1. Google+ ,oproti ostatním sociálním sítím, umožňuje vkládat animované obrázky, a to jak profilové, tak úvodní fotky. Tímto způsobem lze firemní profil odlišit od ostatních profilů.

  2. Lze použít zvýraznění textu, například tučný, kurzívu, nebo dokonce přeškrtnutí a mnoho dalšího. V tomto případě můžeme pro čtenáře zvýraznit nejdůležitější části příspěvku.

  3. Mějte svůj profil s personalizovanou URL adresou. Stejně jako na jiných sociálních sítích, je i zde možné mít svou webovou adresu krátkou, čistou a lépe zapamatovatelnou. V případě, že si ji změníte, mějte na paměti, že tato vybraná URL adresa už vám zůstane.

  4. Připojte se mezi komunitu na Googlu+ a buďte jednou za čas aktivní. Najděte si ty komunity, které nejlépe odpovídají vašemu zaměření a využijte je.

  5. Používejte hashtags na konci příspěvků. Hashtags na Google+ se používají stejným způsobem jako třeba na Twitteru. (Jsou to klíčová slova nejvíce relevantní s obsahem příspěvku.)

  6. Využívejte klávesové zkratky pro rychlejší pohyb na Google+. Jejich seznam najdete na následující adrese: https://support.google.com/plus/answer/2643750?hl=cs

  7. Vylepšete si svoji „Hovercard“ - malé business kartičky. Tyto kartičky většinou obsahují obrázek, jméno, linky na sociální sítě, včetně Google+. Vytvoříte tak lepší dojem na své zákazníky.

  8. Nebojte se dát si sami nějakému příspěvku +1 nebo o ně požádat ostatní.


SportCentral_google_plus_hovercard

Hledám kamarády na volejbal.
Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]