ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Rezervace a výběr sportoviště bez námahy?
Zkus SportCentral.
Největší přehled sportovišť v ČR
Rezervuj svou aktivitu snadno, rychle a zdarma
Získej slevy a výhody
Vše zařídíš na jednom místě
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Facebook pro firmy a sportoviště 2/2: Jak si vybudovat širokou škálu fanoušků?

Sociální sítě dnes hýbou světem. Přítomnost firem a jejich propagace se proto stává součástí marketingu celého podniku. Jakým způsobem však získat fanoušky? A jak si vylepšit svůj profil?

Po založení facebookového profilu z předchozího článku a sdílení několika příspěvků se můžete zaměřit na přidání několika aplikací. Tyto aplikace vám pomohou v propagaci vaší stránky. Na firemním profilu se objeví v levém menu a mohou zahrnovat například kontaktní formulář, YoutTube videa, Pinterest piny, obrázky z Instagramu, Tweety atd.

Pro vložení dalších aplikací můžete využít různé specializované firmy, které vytvoří aplikace přímo na míru, např. pro e-shopy. Následně je implementují do stránky a za měsíční poplatek vám je budou spravovat.

 SportCentral_Facebook_4


Jak zaujmout potenciální fanoušky?


V tuto chvíli je váš firemní profil připravený na budování sítě fanoušků. Abyste jich jako sportoviště získali více, můžete na vaší webovou stránku vložit Page plugin nebo tlačítko s liky. Pro vložení klikněte na odkaz. Následně do řádky "Facebook Page URL" vložte adresu svého facebookového profilu a klikněte na "Dostat kód". Po vygenerování dvou kódů je třeba první z nich vložit do kódu v záhlaví stránky. Druhý kód je možné vložit kamkoli do stránky.

Budete tak získávat nové fanoušky přímo z vašich webových stránek. Je to dobrý způsob, jak získat fanoušky také pro firemní blogy či další přidružené stránky. Dalším rychlým způsobem je možnost pozvat přátele, aby dali „like“ vaší nové firemní stránce.

Page plugin






Tlačítko Like a Sdílení


Důležité je facebookovou stránku neustále aktualizovat. Mnoho firem aktualizuje své příspěvky a statusy každý den. Na začátku bude však nejlepším způsobem tak trochu špehovat vaši konkurenci. Zjistit, jakým způsobem jiná sportoviště přispívají na svojí zeď, a jaké příspěvky jsou úspěšné. Když bude vaše stránka aktivní, přinese vám to jistě více „liků“ od fanoušků. Čím pestřejší budou příspěvky, tím více bude stránka pro potenciální fanoušky zajímavá. Příspěvky si můžete plánovat. Tuto službu Facebook nabízí zcela zdarma jako součást profilu.

Pomocnou ruku dávají také přehledy o aktivitě na firemním profilu. Zjistíte zde kolika lidem se vaše příspěvky zobrazují, tzv. organický dosah, míru zaujetí, počet komentářů, počet nových „liků“, odkud vás lidé navštěvují atd. Zároveň zde můžete monitorovat aktivity jiných sportovišť a porovnávat je mezi sebou.

V neposlední řadě si na Facebooku můžete vytvořit placenou reklamu. Mnozí marketéři tento způsob propagace považují za klíčový. V rámci Facebooku si můžete vytvořit klasickou reklamu či propagovat nějaký svůj příspěvek.  Musíte si vytvořit svůj účet a vybrat si cílovou skupinu, na kterou se chcete zaměřit. Můžete se zaměřit demograficky, na pohlaví či na koníčky uživatelů. Pro dokončení nastavení reklamy na Facebooku je třeba si také zvolit rozpočet. Můžete si zvolit maximální rozpočet na celou kampaň, případně maximální rozpočet na jeden den. Buďte kreativní! Můžete si přizpůsobit text, titulek, obrázek atd. Facebook nabízí i další možnosti propagace, jako jsou facebookové skupiny a další komunity. Reklamu si můžete vytvořit v tzv. Ads Manageru.

Hledám kamarády na volejbal.
Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]