ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
VÝHODY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Rezervace a výběr sportoviště bez námahy?
Zkus SportCentral.
Největší přehled sportovišť v ČR
Rezervuj svou aktivitu snadno, rychle a zdarma
Získej slevy a výhody
Vše zařídíš na jednom místě
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
VÝHODY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN TV O nás
Odhlásit

Facebook pro firmy a sportoviště 1/2: Od založení firemního profilu až po tipy na sdílení příspěvků

Marketing na sociálních sítích je dnes pro firmy klíčový. Mezi výhody propagace na sociálních sítích patří zejména možnost komunikace se zákazníky a zpětná vazba pro firmy. Facebook lze považovat za jednu z nejoblíbenějších sociálních sítí v České republice. Proto stojí za to, si firemní stránku dobře nastavit.

Facebook se neustále mění. Každý rok se setkáváme s novinkami, které mohou být pro některé marketéry noční můrou. Facebook dělá změny zejména v designu stránky, skupinách, organickém dosahu, inzerci a mnoha dalších věcech. Přesto je stále velmi oblíbený a vyplatí se profilu věnovat čas.

SportCentral_Facebook_2

Prvním krokem k propagaci na Facebooku je vytvoření vlastní firemní stránky pod vybranou kategorií. Některé firmy si musí zvolit i svou podkategorii, a následně již vyplní jméno, adresu a telefonní číslo. Další čtyři rychlé kroky se věnují výběru URL adresy a profilového obrázku (180px x 180px), který reprezentuje vaší firmu. Tím je například logo. Následně si stránku budete moci zařadit mezi oblíbené. Jako poslední možnost vám Facebook nabídne propagaci vaší nové stránky.

SportCentral_3

Propagaci lze na začátku přeskočit, jelikož stránka umožňuje ještě další kroky, jakými si firma může svůj profil vylepšit. Je velmi doporučováno, nastavit kromě profilového i úvodní, velký obrázek, který má rozměry 851px x 315px. Můžete jej použít k propagaci vašeho výrobku, případně jím lze propagovat určité sdělení. Následně klikněte na obě fotky, úvodní i profilovou a přidejte k nim popisek, který lidi zaujme a přinutí je navštívit vaší webovou stránku. Jedním z důležitých tlačítek je výzva k akci. V rámci tohoto tlačítka, můžete své fanoušky směřovat přímo na vaší webovou stránku, například na registraci uživatele.

Jaké příspěvky by se měly objevovat na facebookovém firemním profilu?


Ještě před samotnou propagací nové firemní stránky na Facebooku, je třeba vložit několik příspěvků. Právě dle příspěvků budou lidé posuzovat, zda dají vaší firemní stránce „like“. Existují zde čtyři možné typy příspěvků, které lze publikovat na svoji zeď. Prvním typem příspěvku je sdílení externího odkazu, který je doprovázen doplňujícím textem k odkazu. Facebook sám nahraje k příspěvku obrázek, který externí odkaz doprovází. Druhý způsob představuje vložení obrázku, který je doprovázen textem. Stejným způsobem lze vložit, či sdílet video. Můžete zkopírovat URL adresu z YouTube nebo Vimeo video, avšak přímé sdílení videa se zdá být pro Facebook lepší, a také se to projeví na množství zobrazení lidem v novinkách.

Cílem sdílení takovýchto příspěvků je zejména ukázat budoucím fanouškům, jaký obsah chcete na Facebooku sdílet a ukázat jim, že je budete bavit.

 

Hledám kamarády na volejbal.
Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]