ZAVŘÍT
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
TRENÉŘI
a instruktoři
SLEVY
na sportování
23% lidí nemá s kým sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Prohlédni si, kdo hledá kamarády
Uveď, koho hledáš ty
Domluvte se, kdy a kde se potkáte
Sportujte společně
Zorganizuj svůj tým nebo partu
Jak ti pomůže SportCentral?
Komunikace mezi členy
Organizace tréninků, zápasů,...
Nábor nových členů
Místo pro fotky, dokumenty,...
Vyber si, kde budeš sportovat
Jak ti pomůže SportCentral?
Největší přehled sportovišť v ČR
Zjisti, kam chodí kamarádi
Získej slevy a výhody
Hodnoť
Zjisti, co se koná ve tvém okolí
Jak ti pomůže SportCentral?
Vybírej ze stovek sportovních akcí
Turnaje, závody, tréninky a další
900 a více sportů
Zorganizuj i svoji vlastní událost
Vyber si svého trenéra
Jak ti pomůže SportCentral?
Sportuj pod zkušeným vedením
Trenéři, instruktoři, cvičitelé
Zjisti, s kým cvičí kamarádi
Objednej se
Přihlásit Registrovat
Přidat
Hledat
PARŤÁCI
na sportování
SKUPINY
týmy, kluby
SPORTOVIŠTĚ
největší český katalog
UDÁLOSTI
tréninky, turnaje
SLEVY
na sportování
TRENÉŘI
a instruktoři

MAGAZÍN FÓRUM TV
O nás

3 chyby, které děláte při vašem tréninku

Zdroj: thrive-team.com

 

Opakujete stále ty samé sportovní aktivity

Každý den si dáváte 45 minut běhu na pásu, pak 10 minut mučíte břišní svaly a závěr vašeho tréninku věnujete protahování? A není to už tak trochu nuda? Nejlépe totiž uděláte, když budete střídat sportovní aktivity tak, abyste se při cvičení stále skvěle bavili a tělo si na ně nestačilo zvyknout. Tím, jak si postupně budujete fyzičku a stáváte se více fit, měli byste si dávat i vyšší cíle, překračovat svoji komfortní zónu a zkoušet nové věci.

 

Zaměřujete se pouze na kardio

Kardio je fajn, ale je důležité si uvědomit, že je potřeba doplnit ho (minimálně 2x do týdne) i o posilování. A pokud si myslíte, že díky posilování budete nabírat na objemu, rozhodně se mýlíte. V případě, že nebude vaše strava tvořena výhradně jen proteiny, a zároveň budete i správně cvičit, získáte pouze dlouhé, štíhlé a krásné svaly. A jsou to právě svaly, které pomáhají vašemu tělu spalovat více kalorií a účinně bojovat proti přebytečnému tuku.

 

Vyhýbáte se skupinovým lekcím

Až příště ve fitness centru uvidíte lidi vycházet ze sálu, kde zrovna proběhlo nějaké skupinové cvičení, všimněte si, že jsou všichni nejen rudí a zpocení, ale že jsou také velmi dobře naladění a povídají si spolu. Vyzařuje z nich, že se společně skvěle bavili. Proto není důvod se cvičení ve skupině vyhýbat. Načerpáte energii od druhých a zlepšíte si náladu. Zanedlouho nebudete ani věřit tomu, že jste kdy jen trávili nějaký čas sami se sluchátky na běžeckém pásu.

 

Nový příspěvek

Pro přidání příspěvku se musíš nejdřív přihlásit nebo zaregistrovat

Ahoj, když si u nás vypneš blokování reklam, umožníš poskytovat SportCentral i nadále zdarma. Děkujeme za zvážení :-)[x]